Presentazione del volume: The Collectio Avellana and the Development of Notarial Practices in Late Antiquity

immagine decorativa

Mercoledì 24 Aprile alle ore 10 presso l'Aula Romeo - Facoltà di Lettere e Filosofia, il Sapienza Centre for the Study of the Mediterranean and Near East in Late Antiquity and Early Middle Ages ha organizzato la presentazione del volume "The Collectio Avellana and the Development of Notarial Practices in Late Antiquity", Rita Lizzi Testa – Giulia Marconi (eds.), Brepols 2023, con interventi di Carlos Machado (University of St. Andrews), Marco Maiuro (Sapienza), Mar Marcos (Universidad de Cantabria), Silvia Orlandi (Sapienza).